Moja lista

Do zapłaty: PLN Przejdź do zapytania

Blog

Dlaczego nadruk na odzieży firmowej to dobry wybór?

odzież firmowa
odzież firmowa

Trudno wyobrazić sobie współczesny biznes bez reklamy. Nie bez powodu mówi się, że to właśnie ona jest dźwignią handlu. Napędza klientów, którzy bez reklamy mogliby w ogóle nie wiedzieć o istnieniu danej firmy. Sposobów na reklamowanie własnej firmy jest mnóstwo. Zalicza się do nich między innymi ubrania firmowe z logo, które przynoszą szereg korzyści. Aby jednak tak się stało, muszą być odpowiednio wykonane. Na szczęście dzisiaj nie stanowi to większego problemu. Wystarczy skorzystać z usług renomowanej, stawiającej na jakość usług firmy, aby cieszyć się perfekcyjną odzieżą reklamową z nadrukiem.

 

Czym powinna charakteryzować się odzież firmowa z własnym nadrukiem?

Odzież reklamowa z nadrukiem musi przede wszystkim odpowiadać specyfice pracy. Chodzi o to, aby wpisywała się ona w potrzeby pracowników, którzy będą ją nosić. Przykład? Jeśli planujemy zakup odzieży reklamowej dla osób pracujących w niskiej temperaturze, musimy zadbać o to, aby była ona wystarczająco ciepła. Jeśli natomiast odzież robocza ma być wykorzystywana latem, kiedy temperatury są naprawdę wysokie, niezbędne jest postawienie na tą wykonaną z przewiewnych i nie nasilających pocenia tkanin. Ważne jest, aby odzież reklamowa z nadrukiem nie krępowała ruchów i zapewniają ich swobodę. Musi ona prezentować się naprawdę dobrze – pełni bowiem rolę wizytówki firmy.

 

Dlaczego odzież firmowa dla pracowników to dobry wybór?

Stawiając na ubrania firmowe z logo, warto pamiętać, że jest to przede wszystkim skuteczny, a jednocześnie stosunkowo niedrogi sposób na reklamę. Pracownicy, którzy mają na sobie odzież firmową z logo gwarantują lokalny marketing. Przekłada się to na budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów, co ostatecznie oznacza szansę na większy zysk. Warto pamiętać, że logo umieszczone na stroju firmowym sprawia, że klienci znacznie lepiej je zapamiętują. Jest to skuteczna, a jednocześnie nienachalna reklama, która działa, a nie zniechęca. Odzież firmowa z własnym nadrukiem wprowadza także bardzo jasny, klarowny podział na klientów oraz pracowników. Ubrania firmowe sprawiają, że wystarczy rzut oka, aby szybko i bez problemów odróżnić klientów oraz pracowników. Ułatwia to funkcjonowanie zarówno zespołu, jak i klientów, którzy potrzebują pomocy i wsparcia. Odnalezienie pracownika nie stanowi żadnego problemu.

 

Czy ubrania firmowe z logo jednoczą pracowników?

Odzież reklamowa z nadrukiem to świetny wybór, jeśli chcemy zjednoczyć zespół. Prowadzone przez psychologów badania jasno wskazują, że pracownicy noszący jednakowe ubrania tworzą między sobą silniejsze więzi. Wpływa to na kształtowanie przekonania o jedności zespołu. W efekcie wszyscy bardziej angażują się w pracę, są efektywniejsi i bardziej wydajni. Przynosi to oczywiście realne korzyści pracodawcy, który może zdecydowanie mniej czasu poświęcać na monitorowanie pracy zatrudnionych u siebie osób.

 

Jak klienci odbierają firmę, która postawiła na ubrania firmowe z logo?

Odzież firmowa dla pracowników istotnie wpływa na to, jak firma odbierana jest przez klientów. Wystarczy postawić na koszulki z logo, aby w oczach klientów firma była dużo bardziej profesjonalna. Pojawia się przekonanie, że jest ona świetnie zorganizowana, zdecydowanie lepiej działa, a tym samym świadczy usługi na zdecydowanie wyższym poziomie. Oczywiście będzie tak tylko wtedy, kiedy nadruk naniesiony na odzież będzie charakteryzował się wysoką jakością. Nie może się ściarać i tracić koloru. Jeśli wygląd nadruku zaczyna się pogarszać, należy koniecznie wymienić odzież na nową.

 

Jaką metodą można nanieść logo na odzież?

Obecnie do dyspozycji jest wiele metod pozwalających na skuteczne naniesienie logo na odzież dla pracowników. Tą, która daje nieco ekskluzywny efekt jest haft komputerowy. Motyw, który został naniesiony na koszulkę, czapeczkę czy inny element firmowego uniformu właśnie tą metodą, będzie niezwykle trwały. Doskonale będzie znosił naprawdę intensywne użytkowanie i częste pranie. Postawić można również na sitodruk oraz druk termotransferowy. Ta pierwsza metoda polecana jest zwłaszcza wówczas, gdy planujemy jednorazowe zamówienie większej ilości odzieży. Wówczas koszt jednostkowy będzie naprawdę niewielki. Plusem sitodruku jest możliwość zastosowania na różnych tkaninach. Ciekawym rozwiązaniem jest termotransfer sitodrukowy, który stanowi swojego rodzaju połączenie sitodruku oraz metody termotransferowej. Metoda ta pozwala na bardzo dobre odwzorowanie motywu, który ma znaleźć się na odzieży, co oczywiście wpływa na świetny efekt.

03-01-2022