Moja lista

Do zapłaty: PLN Przejdź do zapytania

Blog

Dlaczego odzież dla pracowników to dobra inwestycja?

jakzamawiackoszulki.jpg

Coraz więcej firm decyduje się postawić na odzież dla pracowników. To doskonały wybór, który przynosi firmie szereg korzyści. Jest to bowiem jeden z elementów identyfikacji wizualnej, który wpływa na to, jak firma i jej usługi/produkty odbierane są przez otoczenie. Fachowo wykonana firmowa odzież dla pracowników sprawia, że firma odbierana jest przez klientów – zarówno tych obecnych, byłych, jak i potencjalnych – jako zdecydowanie bardziej profesjonalna. Wzbudza większe zaufanie, co sprawia, że nie brakuje klientów, którzy decydują się skorzystać z jej usług.

 

Odzież robocza z logo – czy warto w nią inwestować?

Wielu właścicieli firm obawia się inwestować w odzież roboczą dla swoich pracowników. Uważają oni, że jest to zbędny wydatek, który tylko oddala od osiągnięcia finansowego sukcesu. Tymczasem okazuje się, że jest zupełnie inaczej. Korzyści z inwestycji w odzież firmową odczuwają wszyscy. Tyczy się to przedsiębiorstwa jako całości, jego pracowników, ale również klientów. Firmowa odzież dla pracowników to prosty sposób, aby skutecznie podnieść prestiż firmy. Dzięki temu jej wizerunek jest dużo bardziej profesjonalny. Pracownik, któremu pracodawca zapewnić odpowiednią odzież firmową bardziej utożsamia się z firmą, rośnie jego przywiązanie do niej, co przekłada się zarówno na jakość wykonywanej pracy, jak i ryzyko zmiany miejsca zatrudnienia. Dzisiaj wiadomo już, że odzież robocza jest tym, co przywiązuje do pracodawcy i zmniejsza rotację personelu. Odzież robocza z logo ułatwia klientom rozpoznawanie przedstawicieli danej marki.

 

Jakie elementy odzieży mogą zostać spersonalizowane?

Warto pamiętać, że obecnie każda odzież może stać się odzieżą roboczą. Wystarczy tylko nanieść na nią logo firmy, wykorzystując odpowiednią metodę. Jeśli zależy nam na ekskluzywnym efekcie, haft komputerowy to bardzo dobry wybór. Sprawdzi się sitodruk, który jest najbardziej popularną i najtrwalszą techniką nadruku na odzieży. Warto pamiętać, że obecnie spersonalizowane mogą zostać różne elementy roboczego stroju. Podstawą są oczywiście koszulki i to właśnie na nich najczęściej pojawiają się symbole nawiązujące do danej firmy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby firmowe logo nanieść na kurtkę, bluzę, czapeczkę z daszkiem, a nawet spodnie. Jest to zależne wyłącznie od tego, ile chcemy przeznaczyć na odzież roboczą, a także w czym najczęściej chodzą nasi

pracownicy.

 

Jak wybrać odzież dla pracowników?

Zastanawiając się jak wybrać odzież roboczą, należy pamiętać, że powinna ona być przede wszystkim:

  • wygodna;
  • trwała;
  • estetyczna.

Dobra odzież robocza nie krępuje ruchów osób, które ją noszą. Powinna zapewniać swobodę. Jednocześnie nie może być tak, że rękawy kurtki czy nogawki spodni będą zbyt luźne. Inwestując w odzież roboczą, warto postawić na taką, która będzie odznaczała się trwałością na najwyższym poziomie. Dlatego zawsze trzeba sprawdzić z jakich materiałów została ona wykonana. Aby zapewnić komfort swoim pracownikom, warto postawić na materiały nie tylko trwałe, ale również oddychające. Liczy się także estetyka. Odzież robocza musi się odpowiednio prezentować. Porozciągane koszulki, które straciły swój kształt z całą pewnością nie są tym, co przysporzy klientów.

 

Firmowa odzież dla pracowników – co zyskują ci, którzy ją noszą?

Decydując się na odzież dla pracowników, warto pamiętać, że przynosi ona szereg korzyści także tym, którzy zostają w nią wyposażeni. Przede wszystkim pracownicy dostający odzież firmową nie muszą zużywać własnych ubrań. Po przyjściu do pracy przebierają się w to, co zapewnił im pracodawca. Przekłada się to na niemałą oszczędność. Jeśli strój jest kompletny, pracownik nie musi również zaprzątać sobie głowy kompletowaniem ubioru odpowiedniego do pracy.

 

Czy odzież z logo można podarować klientom?

Mówiąc o odzieży z logo, koncentrujemy się na ogół na pracownikach. Tymczasem okazuje się, że ubrania, na których znajduje się logo firmy można podarować również klientom. Warto przy tym pamiętać, że różnego rodzaju upominki – zarówno mniejsze, jak i większe – są doskonałym sposobem budowania relacji z klientami. Wystarczy podarować koszulkę z logo, aby zwiększyć szanse na to, że klient do nas wróci. Co więcej, może polecić firmę innym.

Firmowa odzież dla pracowników to inwestycja, której naprawdę nie należy się obawiać. Wydane pieniądze bardzo szybko się zwrócą. Stawiając na odzież dla pracowników, buduje się wizerunek marki, zwiększa świadomość klientów na jej temat, wpływa się również na zadowolenie pracowników. Jest to więc inwestycja, która naprawdę się opłaca. Decydując się na odzież firmową, należy jednak pamiętać, aby postawić na tą naprawdę dobrej jakości.

23-05-2022