Moja lista

Do zapłaty: PLN Przejdź do zapytania

Blog

Jak zamawiać koszulki z nadrukiem?

adobestock-214784722.jpeg

Oryginalne i dobrze wykonane koszulki z nadrukiem cieszą się ogromną popularnością. Są doskonałym sposobem na to, aby wyrazić siebie, swoje poglądy i spojrzenie na świat. Często pełnią również funkcję reklamową, doskonale promując przedsiębiorstwo podczas różnego rodzaju wydarzeń. Wiele osób sądzi, że zamówienie takich koszulek jest naprawdę skomplikowane. Pojawiają się pytania jak zamawiać koszulki z nadrukiem. Tymczasem okazuje się, że proces ten wcale nie musi być zbyt skomplikowany. Wystarczy postawić na odpowiedniego wykonawcę, aby zamówić koszulki z logo bez niepotrzebnego stresu.

 

Od czego zacząć, zamawiając koszulki reklamowe?

Planując zamówienie koszulek reklamowych. Warto zacząć od profesjonalnie przygotowanej wyceny. Dobrym rozwiązaniem jest przesłanie maila, w którym znajdą się informacje dotyczące:

  • wielkości nakładu;
  • odzieży, na której ma zostać umieszczone logo;
  • wielkości znakowania;
  • miejsca, na którym ma znaleźć się znakowanie.

Nie można zapomnieć o tym, jaką metodę preferujemy. Jeśli jednak nie posiadamy wiedzy w tym obszarze, należy zaznaczyć to w przesłanej wiadomości. Doświadczeni pracownicy zawsze chętnie pomogą, dobierając metodę najlepszą do projektu. Aby wycena była kompletna, nie można zapomnieć o zaznaczeniu, czy projekt ma zawierać elementy dodatkowe, na przykład metki na zamówienie. Jeśli wycena będzie satysfakcjonująca, należy przesłać rozmiarówkę dla koszulek, a także logo w odpowiednim formacie pliku. Dołączyć trzeba także dane do faktury oraz adres, pod który mają być wysłane wykonane koszulki. Warto pamiętać, że czas realizacji zamówienia jest zawsze uzależniony od jego wielkości, a także wybranej metody znakowania. Zawsze jednak robimy wszystko, aby klient czekał możliwie jak najkrócej.

 

O czym pamiętać, przygotowując się do zamówienia koszulek reklamowych z logo?

Zastanawiając się jak zamawiać koszulki reklamowe, warto pamiętać, aby przede wszystkim zgromadzić jak najwięcej informacji dotyczących planowanego projektu. Podstawę stanowi oczywiście pomysł. Dobrze jest określić na samym początku jak ma wyglądać nasze logo, a także w jakich kolorach ma być wykonane. Trzeba przy tym pamiętać, że musi ono być spójne z całym wizerunkiem firmy. Identyfikacja wizualna jest bowiem tym, co istotnie wpływa na nastawienie klientów do marki. Następnie można przejść do kolejnych elementów. Wiedzieć należy jak wiele koszulek zamierzamy oznaczyć, a także ile nadruków chcemy umieścić na każdej sztuce odzieży. Ważna jest ilość użytych kolorów, rodzaj materiału, z którego wykonane będą koszulki, a także stopień wypełnienia nadrukiem. Są to informacje niezbędne do tego, aby wybrać najlepszą metodę znakowania.

 

Jaką metodę znakowania wybrać?

Decydując się na koszulki z nadrukiem, należy bardzo rozważnie podejść do metody znakowania. Obecnie dostępne są różne techniki, które gwarantują też różny efekt. Podejmując decyzję, zawsze należy uwzględnić:

  • rodzaj tkaniny, z której wykonane są koszulki;
  • efekt, na jakim nam zależy.

I tak na przykład druk cyfrowy doskonale sprawdza się w przypadku odzieży bawełnianej, a ilość innego surowca nie powinna przekraczać 20%. Jeśli zależy nam na ekskluzywnym efekcie, warto postawić na haft komputerowy, który nie gwarantuje jednak stopniowych przejść między kolorami. Postawić można wyłącznie na pełne barwy. Chętnie wybieraną metodą jest sitodruk. Wiele osób nie posiada jednak wiedzy w tym zakresie. W takim przypadku warto zdać się na doświadczonych pracowników firmy wykonującej znakowanie. Chętnie wyjaśnią oni na czym polegają poszczególne metody i pomogą wybrać tą, która w danym przypadku sprawdzi się najlepiej.

 

Czy koszulki reklamowe są drogie?

Wiele osób rozważających zastosowanie koszulek z logo, zastanawia się nad tym, jak wiele środków finansowych trzeba w nie zainwestować. Trudno udzielić jednoznacznych wyjaśnień. Koszt wykonania znakowania zależy bowiem od wielu czynników, do których zalicza się między innymi wielkość zamówienia, wybraną technikę, rozmiar nadruku. Warto jednak pamiętać, że koszulki z logo to naprawdę skuteczna forma reklamy, która jest przecież dźwignią handlu. Inwestując w takie gadżety, możemy być pewni, że wpływamy na to, jak nasza firma będzie postrzegana przez klientów. Odzież firmowa zawsze pozytywnie wpływa na ocenę przedsiębiorstwa, sprawia, że klienci lepiej zaczynają kojarzyć firmę i częściej korzystają z jej usług. Bez wątpienia jest to więc inwestycja, która naprawdę się opłaca. Można być pewnym, że zainwestowane w koszulki reklamowe pieniądze szybko się zwrócą.

17-03-2022